Specialni in rehabilitacijski pedagogi na šoli opravljajo diagnostiko otrok s posebnimi porebami po programu in testih SNAP. Diagnostiko po SNAP-3 izvajata Tatjana Strgar Kodrič, ki je imela dodatna usposabljanja v Centru za psihodiagnostiko in Andrea Ivačič Senekovič, ki se je z izvajanjem tovrstne diagnostike temeljito spoznala tekom študija.

SNAP-3 omogoča sistematičen in izčrpen pregled otrokovih specifičnih učnih težav in njihovih dejavnikov. Zajema 24 specifičnih učnih težav in njihove dejavnike:

  • Težave s pozornostjo in hiperaktivnostjo: Motnja pomanjkanja pozornosti (ADD); Hiperaktivnost; Impulzivnost
  • Razvojna motnja koordinacije oz. dispraksije: Težave z gibanjem, ravnotežjem, koordinacijo in načrtovanjem; Težave s senzorno integracijo in težave zaradi senzorne preobčutljivosti; Težave z nehotenim govorom oz. gibi (Disgrafija)
  • Diskalkulija
  • Težave s pismenostjo: Branje; Zapisovanje; Disgrafija; Hiperleksija-specifična motnja razumevanja; (Fonološke težave)
  • Težave z delovnim spominom: Težave s slušnim delovnim spominom; Težave z vidnim delovnim spominom
  • Težave s hitrostjo obdelave
  • Težave s socialnim zavedanjem in komuniciranjem
  • Težave z govorjenim jezikom: Fonološke težave; Težave z govornim izražanjem in razumevanjem; Težave s slušno obdelavo informacij; (Slušni delovni spomin)
  • Vizualne težave in težave z obdelavo vidnih informacij: Težave z vidnim sledenjem in očesno kontrolo; Marles-Irlen sindrom; Vidno-zaznavne neverbalne težave; (Vidni delovni spomin)
  • Pomanjkanje nujnih maščobnih kislin
  • Znižana samopodoba/samospoštovanje: Socialna samopodoba/samospoštovanje; Šolska samopodoba/samospoštovanje